Лише той Учитель, хто живе так, як навчає
( Г. Сковорода)
Проблеми, над якими працюють
методичні об'єднання вчителів опорного закладу освітнього округу НВК №1 м.Каменя-Каширського
(2011-2012н.р.)
Методичні об'єднання |
Керівник |
Проблемні питання |
К-сть членів МО |
Математики |
Гунчик Л.Й., |
Особистісно - орієнтоване навчання, як основа розвитку i саморозвитку учня, виходячи з його індивідуальних особливостей. Посилення прикладної спрямованості математики. |
15 |
Фізики і астрономії |
Нирко М.М., |
Розвиток творчого мислення учнів та їх пізнавальної активності на уроках фізики. |
6 |
Географії та економіки |
Остапчук Т.Г., |
Moбiлiзaцiя внутрішніх ресурсів шкільної освіти та забезпечення особистісної спрямованості процесу навчання географії та економіки шляхом застосування інноваційних педагогічних технологій. |
7 |
Біології та хімії |
Букало С.С., |
Підвищення ефективності уроків біології та хімії через застосування інтерактивних i сучасних технологій навчання і виховання учнів. |
7 |
Історії та правознавства |
Деркач О.В., |
Використання інноваційних технологій у процесі вивчення шкільних дисциплін суспільно-гуманітарного циклу. |
10 |
Української мови та літератури |
Чмух О.В., |
Впровадження інноваційних технологій на уроках української мови та літератури. |
18 |
Іноземної мови |
Федорук С.Г., |
Впровадження сучасних форм і методів навчання з метою забезпечення комунікативного підходу до вивчення іноземної мови. |
15 |
Світової літератури та російської мови |
Коленда О.Л., |
Виховання сучасної особистості за допомогою новітніх технологій навчання. |
10 |
Фізичної культури |
Каширець В.В., вища категорія |
Виховання в учнів інтересу до занять фізичною культурою та вироблення навичок і вмінь працювати самостійно. |
16 |
Початкових класів та вихователів групи продовженого дня |
Дмитрук Н.А., вища категорія, |
Творче втілення особистісно – орієнтованого навчання шляхом впровадження новітніх педагогічних технологій. |
35 |
Класних керівників та педагогів – організаторів (шкільне) |
Тішкова Л.А., |
Наукове – методичне забезпечення компетентних практичних дій педагогів щодо створення виховного простору. Розбудова і моделювання виховної системи класу в навчальному закладі. |
45 |
Проблеми, над якими працюють
методичні об'єднання вчителів опорного закладу освітнього округу НВК №1 м.Каменя-Каширського
(2011-2012н.р.)
Методичні об'єднання |
Керівник |
Проблемні питання |
К-сть членів МО |
Математики |
Гунчик Л.Й., |
Особистісно - орієнтоване навчання, як основа розвитку i саморозвитку учня, виходячи з його індивідуальних особливостей. Посилення прикладної спрямованості математики. |
15 |
Фізики і астрономії |
Нирко М.М., |
Розвиток творчого мислення учнів та їх пізнавальної активності на уроках фізики. |
6 |
Географії та економіки |
Остапчук Т.Г., |
Moбiлiзaцiя внутрішніх ресурсів шкільної освіти та забезпечення особистісної спрямованості процесу навчання географії та економіки шляхом застосування інноваційних педагогічних технологій. |
7 |
Біології та хімії |
Букало С.С., |
Підвищення ефективності уроків біології та хімії через застосування інтерактивних i сучасних технологій навчання і виховання учнів. |
7 |
Історії та правознавства |
Деркач О.В., |
Використання інноваційних технологій у процесі вивчення шкільних дисциплін суспільно-гуманітарного циклу. |
10 |
Української мови та літератури |
Чмух О.В., |
Впровадження інноваційних технологій на уроках української мови та літератури. |
18 |
Іноземної мови |
Федорук С.Г., |
Впровадження сучасних форм і методів навчання з метою забезпечення комунікативного підходу до вивчення іноземної мови. |
15 |
Світової літератури та російської мови |
Коленда О.Л., |
Виховання сучасної особистості за допомогою новітніх технологій навчання. |
10 |
Фізичної культури |
Каширець В.В., вища категорія |
Виховання в учнів інтересу до занять фізичною культурою та вироблення навичок і вмінь працювати самостійно. |
16 |
Початкових класів та вихователів групи продовженого дня |
Дмитрук Н.А., вища категорія, |
Творче втілення особистісно – орієнтованого навчання шляхом впровадження новітніх педагогічних технологій. |
35 |