Лише той Учитель, хто живе так, як навчає

              ( Г. Сковорода)

ПРОГРАМА
розвитку навчально – виховного комплексу №1
м. Каменя – Каширського
Волинської області
на 2011 – 2015 роки

Зміст

І.   Інформаційна довідка про навчально – виховний комплекс №1 м. Каменя - Каширського.

ІІ . Аналіз сучасного стану школи і прогноз тенденцій змін соціального запиту   
на освітні послуги.

  • Інформаційно – аналітичні  матеріали. Аналітико – прогностичне обґрунтування програми.
  • Обгрунтування необхідності створення програми. Вступ.

ІІІ. Концепція розвитку навчального закладу.

  • Загальні положення.
  • Мета, завдання розвитку. Паспорт програми розвитку.
  • Проекти розвитку школи:

3.1. реалізація особистісно орієнтованої системи навчання через формування  ключових компетентностей учнів на основі впровадження новітніх педагогічних технологій.
3.2.  обдарована молодь;

    • профільне навчання;
    • інформаційно – комунікаційні технології  в навчально – виховному  процесі;
    • підвищення педагогічної майстерності;
    • удосконалення управлінської діяльності. Державно – громадське управління навчально– виховним закладом; 
    • наступність між дошкільною і початковою освітою;
    • соціальний захист дитинства;
    • за здоровий спосіб життя;
    •  позашкільна освіта.

IV. Планування шляхів реалізації цілей та завдань розвитку школи.
1.План реалізації програми за етапами.
2.Моніторинг якості освітніх послуг у навчальному закладі .

V. Механізм розвитку освітньої системи школи.

 

 

 

 

 

І. Інформаційна довідка про навчально – виховний комплекс №1.
У 1978 році  побудовано Камінь  - Каширську середню школу  на 1178 учнівських місць.
Рішенням  Камінь – Каширської  районної ради  № 17/5 від 14.09.2004 року   середню школу  №1   реорганізовано в  навчально-виховний   комплекс      №1 м. Каменя – Каширського Волинської області.
Статут навчального закладу зареєстрований рішенням виконавчого комітету Камінь – Каширської міської ради № 280 від 23.11.2006року.
Навчається учнів – 987.        
Початкова школа  (1 – 4  класи )     –  405.
Основна  школа   ( 5 – 9  класи )      –   403.
Старша школа  ( 10 – 11 класи )      – 179.
Загальна кількість працівників комплексу  – 131.
У тому числі  педагогічних працівників      – 99.
Присвоєно
категорії:
вищу                          -  51
I категорію                 - 22  
II категорію                -  8
спеціалістів                -  18

                         педагогічні звання:                       
Учитель-методист                               -   8
Старший  учитель                               -  19
Відмінник народної освіти України
та відмінник освіти  України             -  10

 

ІІ. Аналіз сучасного стану школи і прогноз тенденції змін соціального запиту на освітні послуги

  • Інформаційно – аналітичні матеріали. Аналітико – прогностичне обгрунтування програми

НВК  №1 поєднав у педагогічній системі початкову школу (1 – 4 класи), основну (5 – 9  класи),  зокрема:  у 8 – 9  класах організовано навчання з поглибленого вивчення математики, української мови та літератури,  та старшу  ( 10-11 класи),  ліцейні,  навчання в яких організовано  за профілями: математичним,  філологічним  (українська мова та література,   англійська мова) , географічним, технологічним.
Значні кроки на шляху оновлення системи освіти зробила профільна школа.
Глибока довузівська підготовка одинадцятикласників у  профільних класах  дала свої результати. Зокрема, стали студентами вищих навчальних закладів:

 

 

Навчальний рік

К-сть
учнів у
класі

Вступило
у вузи

У %

2005 – 2006

28

19

67,9

2006 – 2007

21

14

66,7

2007 – 2008

44

41

93,2

2008 – 2009

23

22

95,7

2009 – 2010

55

44

80,5

Закінчили старшу  школу з відзнакою:

Навчальний рік

Кількість випускників

Золоті
медалі

Срібні
медалі

2005-2006

63

6

1

2006-2007

78

4

2

2007-2008

88

7

3

2008-2009

69

4

6

2009-2010

91

10

4

Контрольні заміри, тестування,  підсумкові атестації, відвідані уроки свідчать, що  більшість школярів засвоїли навчальний  матеріал із базових дисциплін на достатньому рівні.  
За підсумками  2010 – 2011 навчального року (у порівнянні з 2009-2010 навчальним роком ) високий рівень знань зріс на 2,0 % , достатній – на 0,4%, середній знизився  на 3,1 %. 

Щорічно поновлюється  банк даних про здібних та обдарованих дітей. За останні  3 роки школярами здобуто  142  призові місця у II етапі  Всеукраїнських олімпіад.   У III етапі   Всеукраїнських олімпіад і турнірів  35  місць із таких предметів, як: українська мова і література, географія, математика,  англійська мова, інформатика, хімія,  економіка, педагогіка і психологія, фізика.
Із української мови і літератури,  правознавства, біології  учні школи Лисик Олег, Олійник Анна, Гранкова Тетяна, Ніщик Олексій захищали честь області у IV етапі  Всеукраїнських олімпіад і турнірів.
У 2010-2011н.р. найвищі досягнення на обласному рівні  здобуто з педагогіки і психології ( 1-е  місце,  практичний психолог Клімук Л.М. ) та у мовно-літературному конкурсі з української мови  ім. Т.Г. Шевченка (2-е місце у ІІІ етапі та 2-е місце у ІV етапі, вчитель Должко Г.М.)
Встановлено такі результати участі учнів у ІІ, ІІІ, IV етапах Всеукраїнських олімпіад:

З метою поглиблення знань учнів, розвитку інтересів та здібностей  запроваджено 26 факультативів, курсів за вибором та спецкурсів.
Найбільш результативно працюють факультативи: «Країнознавство», «Стилістика української мови», «Практикум з української мови», «Народознавство», «Методи розв’язування рівнянь, нерівностей та їх систем», «Основи підприємницької діяльності», «Школа олімпійського резерву», «Основи менеджменту», «Культура ділового мовлення», «Історія України І половини ХХ століття в особах», «Історія Українського кінематографа ХХ століття», «Основи теорії літератури», «Права людини» та ін.
На виконання Законів України «Про загальну середню освіту», «Про освіту», «Про фізичну культуру і спорт», Указу Президента Україну «Про Національну програму правової освіти населення» педколектив школи разом із батьківським активом  проводить активну роботу, зорієнтовану на всебічний розвиток дитини як особистості та найвищої цінності суспільства.
На високому рівні проведено ряд масових заходів: День грамотності, День здоров’я, День учнівського самоврядування, зустрічі з працівниками кримінальної міліції, відділу внутрішніх справ, лікарями, відомими людьми міста, ветеранами Великої Вітчизняної війни, учасниками бойових дій в Афганістані.
859 учнів школи беруть участь у гуртках та секціях.
Педколектив  школи вживає  заходи на створення та реалізацію сприятливих умов для інтелекту­ального, духовного, морально-естетичного, фізичного розвитку школярів, утвердження у свідомості молоді історично притаманних українському народові високих ідей державності, високої політичної культури та духовної моралі, запобіганню негативного впливу на свідомість учнів інформації, яка містить елементи жорстокості, насильства.
Головною метою закладу є розвиток і формування соціально зрілої, працелюбної, творчої особистості, громадянина України, здатного до свідомого суспільного вибору та збагачення на цій основі інтелектуального, культурного і економічного потенціалу народу.
Згідно з річним планом роботи школи педагогічний колектив працює над єдиною методичною проблемою «Створення умов для професійного росту та розкриття творчого потенціалу вчителів та учнів на основі впровадження новітніх педагогічних технологій». Результативною є робота методичних об’єднань учителів української мови та літератури, англійської мови, економіки, хімії, біології, фізики, інформатики,  географії, учні яких стали призерами районних та обласних олімпіад (Чмух О.В., Бурдак І.В., П’ятенко В.О.,Макарчук Н.Є., Мельник А.С., Должко Г.М., Борсук Т.Я., Нирко М.М. Антонюк Г.Ф.).
Науково-методична робота в навчальному закладі зорієнтована на професійно-особистісне формування вчителя не тільки як транслятора знань, але і як особистості. Саме тому у школі створено 11 методичних  осередків, в рамках яких працюють проблемні семінари, семінари-практикуми, творчі групи вчителів. Завданням їх є пошук та відбір форм і методів роботи, спрямованих на реалізацію особистісно зорієнтованого навчання.
Педагоги  беруть  активну  участь  у методичних декадах: «Сучасному уроку – наукову організацію, високу якість», «Перші кроки до майстерності»; предметних тижнях, в рамках яких відбуваються різноманітні змагання, конкурси, турніри, вікторини, виставки та інші позакласні заходи. Спільно з керівниками та членами  секцій учнівського товариства «Інтелект» ведеться робота з написання наукових робіт. Підсумком цієї роботи є науково – практичні конференції. Юні науковці захищають свої роботи на обласних конкурсах-захистах наукових робіт при Волинській малій академії наук. Педагоги школи беруть активну участь у  виставках «Творчі сходинки педагогів району та області», працюють над розробкою методичних рекомендацій, посібників, беруть активну участь в наукових конференціях, педагогічних читаннях.
На базі школи створений і функціонує опорний заклад освітнього округу, до якого входять Піцир’ївська ЗОШ І-ІІІ ступеня, ЗОШ І-ІІ ступеня сіл Гута-Камінська, Клітицьк , ДНЗ №1, ДНЗ №2, МНВК , СЮТ, ВПТУ-4, районний Будинок культури, районна бібліотека, дитяча школа мистецтв, бібліотеки сіл Гута-Камінська, Клітицьк, ФАПи сіл Підцир’я, Гута-Камінська, Клітицьк,  методичними об’єднаннями якого керують  досвідчені педагоги НВК №1. На високому науковому рівні з використанням сучасних інноваційних технологій проводяться уроки, позакласні заходи. Активну участь беруть члени педагогічного колективу в проведенні районних та обласних семінарів.

 

2. Обгрунтування необхідності створення програми. Вступ
Підготовка  Програми     розвитку навчально – виховного  комплексу №1   м. Каменя – Каширського на 2011 – 2015 роки зумовлена розбудовою системи освіти України, області, міста, району, якісним оновленням її змісту, який полягає в необхідності привести її у відповідність із європейськими стандартами, потребами сучасного життя, запитів жителів мікрорайону школи щодо якісної і доступної освіти.
Удосконалення навчально – виховного процесу на основі нових педагогічних технологій та інновацій з теми: «Реалізація особистісно орієнтованої системи навчання через формування  ключових компетентностей учнів на основі впровадження новітніх педагогічних технологій» передбачають досягнення таких освітніх результатів, які б  відповідали цілям розвитку особистості школярів і сучасним соціальним вимогам. Ідеться про створення такого середовища в школі, але б плекало творчу особистість, створювало умови для  повноцінного інтелектуального, творчого, морального, фізичного розвитку дитини, вироблення сучасної моделі випускника, спрямованого реалізувати власний позитивний потенціал.
Забезпечення розвитку вихованців  НВК  №1  здійснюється українською мовою.  У 5 – 9 класах частина годин варіативної складової навчального плану відведена на вивчення російської мови. Розпочинаючи із 2 класу, учні закладу вивчають англійську мову; кількість груп продовженого дня та контингенту учнів у них збільшується; для учнів із особливими чи обмеженими можливостями створюватимуться умови для індивідуального навчання; зміцнюватиметься матеріально-технічна база школи шляхом оснащення її новітніми і технічними засобами навчання та поновленням обладнання кабінетів, майстерень, спортивної бази.
Школа характеризується протягом 5-ти років збільшенням кількості учнів. Щорічно проводиться облік дітей мікрорайону міста. По потребі необхідно забезпечувати умови навчання дітей на дому.

 

 

 

Сітка класів і контингент учнів на 2011-2016 роки

Навчальні роки

2011-2012

2012-2013

2013-2014

2014-2015

2015-2016

Класи

Кількість класів

Кількість учнів

Класи

Кількість класів

Кількість учнів

Класи

Кількість класів

Кількість учнів

Класи

Кількість класів

Кількість учнів

Класи

Кількість класів

Кількість учнів

1

4

114

1

4

98

1

4

100

1

4

105

1

4

110

2

4

98

2

4

114

2

4

98

2

4

100

2

4

105

3

4

98

3

4

101

3

4

114

3

4

98

3

4

100

4

4

92

4

4

96

4

4

101

4

4

114

4

4

98

5

3

72

5

4

92

5

4

96

5

4

101

5

4

114

6

4

98

6

3

77

6

4

92

6

4

96

6

4

101

7

4

89

7

4

94

7

3

77

7

4

92

7

4

96

8

3

81

8

4

86

8

4

94

8

3

77

8

4

92

9

3

62

9

3

79

9

4

86

9

4

94

9

3

77

10

3

69

10

3

62

10

3

79

10

4

86

10

4

94

11

4

110

11

3

87

11

3

62

11

3

79

11

4

86

Програма визначає основні шляхи розвитку школи. Вона скеровує педагогічний колектив до реалізації  ціннісних пріоритетів особистості, задоволення освітніх потреб обдарованої молоді, створення розвивального середовища, у якому б реалізувати модель випускника:



Програма спрямована в площину цінностей особистісного розвитку, варіативності і відкритості освітньої системи закладу, зумовлює модернізацію чинників, які  впливають на якість навчально – виховного процесу, зміст  освіти, форми і методи навчання й виховання, систему контрою й оцінювання, прийняття управлінських рішень, взаємовідповідальність усіх учасників навчально – виховного процесу.
Проекти, з яких складається Програма розвитку школи, допоможуть вирішити такі питання, як:

  • створення рівних умов для здобуття якісної конкурентоздатної  середньої освіти учнями;
  • організація роботи з  обдарованими дітьми з урахуванням обласної, районної програми «Обдарована дитина»:
  • професійний розвиток педагогічних кадрів;
  • сприяння професійному зростанню молодих учителів, спонукання до творчої професійної діяльності;
  • використання комп’ютерно – орієнтованих засобів у навчально – виховному процесі, комп’ютеризація та інформатизація навчально – виховного процесу;
  • моніторингове дослідження всіх структурних ланок роботи школи;
  • забезпечення, оптимізація та покращення матеріально – технічної бази;

ІІІ. Концепція розвитку школи на 2011 – 2015 роки

1. Загальні положення
Одним з найбільш ефективних підходів у реформуванні сучасної освіти, відповідно до національної доктрини розвитку освіти ХХІ століття в Україні, є особистісно зорієнтований підхід. Тому навчально – виховний комплекс №1 – це сучасний заклад освіти, який задовольняє пізнавальні  інтереси дитини, примноження національної культури і духовності, школа самореалізації особистості, школа життєтворчості.
Головні цінності школи – дитина, культура, творчість.
Педагогічний процес – цілеспрямована взаємодія дорослих і дітей – виступає джерелом розвитку й задоволення вищих потреб людини, умовою її можливої реалізації є створення таких умов в  навчальному середовищі, у якому учень самостверджується й самореалізується. Саме в цій взаємодії особистісний підхід передбачає допомогу дитині виявити й розкрити свої можливості щодо самовизначення й саморозвитку.
Діяльність педколективу школи спрямована на підвищення ефективності навчально – виховного процесу. Нормативно – правовою основою Концепції розвитку школи на 2011 – 2015 роки є державні документи:

  • Конституція України.
  • Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді», «Про охорону дитинства».
  • Конвенція про права дитини.
  • Національна доктрина розвитку освіти у ХХІ столітті.
  • Державні стандарти початкової, базової, повної загальної середньої освіти.
  • Концепція загальної середньої освіти та профільного навчання в старшій школі.
  • Концепція громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності
  • Концепція і комплексна програма художньо – естетичного виховання.
  • Національна програма патріотичного виховання населення, формування здорового способу життя, розвитку духовності й зміцнення моральних засад суспільства.
  • Положення про загальноосвітній навчальний заклад.
  • Навчально – виховний процес у школі спрямований на формування у випускника якостей, необхідних для життєвого й професійного самовизначення:
  • готовності  вибирати  сферу освітньої діяльності  відповідно до своїх здібностей і можливостей;
  • працелюбності, готовності до неперервної праці;
  • чіткої орієнтації в сучасних реаліях і підготовленості до життя і праці у ХХІ столітті;
  • сформованої трудової і моральної життєтворчої мотивації, активної громадянської і професійної позиції;
  • високий рівень освіченості і культури, здатність до творчої праці, професійного розвитку, упровадження інформаційно – комунікаційних технологій;
  • наявність життєвого досвіду роботи в групі, під керівництвом, самостійно, з літературою, з приладами, з комп’ютером;
  • високий рівень громадянськості, здатності до осмислення життєвих цінностей.

2. Мета, завдання розвитку навчально – виховного комплексу №1
Мета: створення умов для об’єднання виховання й освіти в єдиний процес допомоги, підтримки, соціально – педагогічного захисту, всебічний розвиток дитини.

Першорядні завдання:

  • забезпечення реалізації права громадян на здобуття загальної середньої освіти відповідно до навчальних планів;
  • формування особистості школяра, готового до неперервної освіти, з розвиненими професійно – трудовою, суспільно – правовою, сімейно – побутовою, культурно – дозвіллєвою, особистісно – етичною сферами компетентності;
  • розвиток здібностей та обдарувань дитини, її наукового світогляду;
  • оновлення змісту освіти, розробка й апробація нових педагогічних технологій, методів і форм навчання та виховання;
  • підготовка до життя в українському суспільстві;
  • підготовка гідного представника свого народу, який усвідомлює свою належність до нього та пишається цим, розуміє свою етнічну відмінність від представників інших народів;
  • підготовка до особистісного життя: піклування про здоров’я дитини, формування її культурних потреб, здібностей, інтересів, ініціативності, працьовитості, комунікативних умінь;
  • підготовка до майбутньої професійної діяльності, яка має на меті допомогти дитині, виходячи з її природних здібностей та суспільних потреб, обрати професію;

Напрями реалізації першорядних завдань:

  • спрямування системи освіти на особистість дитини, її розвиток, створення ефективних умов для забезпечення інтелектуального, соціального, морального й фізичного розвитку кожної особистості;
  • посилення ролі сім’ї у вихованні дітей, створення умов для ефективної взаємодії батьків зі школою;
  • забезпечення умов для неперервної фахової освіти й удосконалення професійної майстерності вчителя з урахуванням методичної проблеми школи «Комплексне впровадження інноваційних технологій, спрямованих на розвиток креативності учасників педагогічного процесу»;
  • вивчення, апробація й упровадження в практику передового педагогічного досвіду, нових технологій навчання й виховання;
  • посилення роботи з виявлення й підтримки обдарованих дітей, примноження інтелектуального потенціалу у держави, підготовки майбутньої наукової зміни;
  • спонукання учнів до протидії правопорушенням, проявам аморальності, бездуховності, антигромадської діяльності;
  • стимулювання ініціативи й активізація творчих педагогів у науково – дослідницькій і дослідно – експериментальній діяльності, спрямованій на оновлення й розвиток навчально – виховного процесу.

 

 

 

Паспорт
програми розвитку навчально – виховного комплексу №1
м. Каменя – Каширського

                     
Тип програми: програма розвитку

Підстава для розробки програми: необхідність удосконалення якості освітніх послуг, які надає школа, вироблення освітньої та наукової стратегії з  урахуванням якісних змін в українській держави.

Нормативно – правова база програми:

Укази Президента України:

  • Від 04.07.2005 р. №1013/2005 «Про невідкладні заходи щодо  забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні»;
  • Від 31.07.2000 р.  №928 «Про заходи щодо розвитку національної складової  глобальної інформаційної мережі Інтернет та забезпечення широкого доступу до цієї мережі в Україні»;
  • Від 28.01. № 35 «Про заходи щодо підтримки краєзнавчого руху в Україні»;
  • Від 28.08.2004 р. № 1148 «Про національну доктрину фізичної культури та спорту»;
  • Від 01.06.2006 р. №900/2005 «Про першочергові заходи щодо створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливості»;
  • Від 30.09.2010 р. № 926 «Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні».

Постанови Кабінету Міністрів України:

  • від 28.03.2002р. № 376 «Про затвердження Державної програми «Вчитель»;
  • від 10.06.2003р. № 789 «Про затвердження програми розвитку краєзнавства на період до 2010 року»;
  • від 04.06.2003 р. № 863 «Про затвердження Програми забезпечення безперервного доступу людей з обмеженими фізичними можливостями до об’єктів житлового та громадського призначення»;
  • від 13.12.2004 р. №1641 «Про затвердження заходів з реалізації національної доктрини розвитку фізичної культури»;
  • від 27.08.2010 р. №776 «Про внесення змін до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2004р. № 24;
  • від 27.08.2010 р. № 778 «Про затвердження Положення  про загальноосвітній навчальний заклад;
  • від 27.08.2010 р.№779 «Деякі питання організації навчально – виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах у зв’язку  з переходом на 11 – річний строк навчання»

Розпорядження Кабінету Міністрів України:

  • від 28.08.2010 р. №17-22р «Про схвалення Концепції Державної цільової програми впровадження у навчально – виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно – комунікаційних технологій «Сто відсотків на період до 2015 року»;
  • наказ Міністерства освіти і науки України від 27.07.2005 р. № 454 «Про заходи МОН України по реалізації Указу Президента України», «про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні»;

Закони України:

  • «Про освіту», «Про загальну середню освіту»

Мета програми:

  • Створення  умов для забезпечення у школі доступної та якісної системи освіти відповідно до вимог суспільства, запитів особистості й потреб держави;
  • Забезпечення ефективного управління розвитку школи;
  • Проведення цілеспрямованої роботи щодо забезпечення безперервності навчально – виховного процесу, орієнтованого на індивідуальний розвиток особистості школяра на основі впровадження новітніх педагогічних технологій.

   Завдання програми:

  • Створення механізмів державно – громадського регулювання якості освіти шляхом чіткої координації управлінської діяльності;
  • Переходу на систему моніторингу  оцінювання діяльності педколективу;
  • Забезпечення морального та матеріального стимулювання професійної самореалізації педагогічних кадрів, підвищення їх соціального статусу, професійного та загальнокультурного рівня, фахової майстерності;
  • Розвиток профільного навчання;
  • Запровадження освітніх інновацій, інформаційних педагогічних технологій;
  • Створення сприятливих умов для пошуку, підтримки та розвитку обдарованих дітей,
  •  підтримка дітей та молоді з особливими потребами;
  • Забезпечення консолідації та взаємодії соціальних і наукових партнерів із метою інтенсифікації розвитку й удосконалення освітнього середовища;
  • Приведення матеріально – технічного стану школи у відповідність із потребами сучасної освіти.

3. Проекти розвитку школи.  

3.1.Реалізація особистісно орієнтованої системи навчання через формування  ключових компетентностей учнів на основі впровадження новітніх педагогічних технологій»

Термін реалізації:  2011-2015 роки

 

Завдання, результати

Навчальні роки:

2010-2011

2011-2012

2012-2013

2013-2014

2014-2015

 

 

Назва завдання

 

 

  Реалізація  ком-петентнісно орієнтованого підходу до на-вчання й вихо-вання  через оновлення змісту освіти, упровадження інтерактивних технологій  на всіх ступенях навчання.

Удосконалення шляхів підви-щення  рівня знань  та вихо-ваності учнів професійної майстерності вчителя та ефективності сучасного уроку

Упровадження колективом новітніх педагогічних технологій, спрямованих на самовдоско-налення особистості.

Створення належних умов для охорони життя й здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу

Забезпечення психолого – педагогічного супроводу учня з формування компетентностей саморозвитку і самоосвіти

 

Прогнозований результат

 

Підвищення мотивації вчительського й учнівського колективів до творчого розвитку й самоосвітньої діяльності

Підвищення рівня  знань і ефективності  сучасного уроку.

Підвищення результативної співпраці всіх учасників навчально-виховного процесу

Удосконалення управлінської діяльності з контролю за рівнем
навчання учнів.

Забезпечення якісної підготовки компетентного випускника

Педради

Компетентнісно орієнтований підхід до навча-ння й виховання  учнів школи.

Психолого –педагогічний вернісаж ідей
« Від творчості педагога – до творчості
учня ».

Робота педагогічного колективу щодо форму-вання  пізна-вальних інте-ресів школярів через упровад-ження ІКТ.

Робота педколективу з проблеми
« Реалізація особистісно орієнтованої системи навчання  й виховання через форму-вання ключових компетентностей учнів на основі впровадження  новітніх педагогічних технологій».

Формування самоосвітніх компетенцій як один із шляхів підвищення якості освіти

Етапи реалізації :

  • Організаційно – проектувальний етап (січень-серпень 2011р): розробка концепції розвитку школи; визначення основних стратегій, заходів і механізмів розвитку; виявлення ресурсів реалізації програми;
  • Аналітико – практичний етап (вересень 2011 – вересень 2015р.): практична реалізація інноваційних проектів програми; організація моніторингового спостереження за результатами; координація дій
  • Завершальний етап (вересень-грудень 2015 року): аналіз результатів моніторингу програми розвитку школи на 2011-2015 роки; поширення позитивного досвіту; визначення перспектив подальшої роботи.

Очікувані результати:
забезпечення умов для здобуття доступної та якісної освіти відповідно до вимог суспільства

    • Реалізація проекту «Обдарована дитина»

 

Паспорт проекту

Назва проекту:  проект «Обдарована молодь» на 2011—2015 навчальні  роки.

Підстава для розробки про­екту:

  • Закон України «Про освіту»;
  • Закон України «Про загальну середню освіту»;
  • Закон України «Про позашкільну освіту»:
  • Закон України «Про дошкільну освіту»;
  • ст. 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування»;
  • Указ Президента України від 04.07.2005 р. № 1013 «Про невідкладні заходи щодо забезпе­чення функціонування та розвитку освіти в Україні»;
  • Концепція загальної середньої освіти (Постанова Колегії України та Президія АПН Украї­ни від 22.11.2001 р. № 12/5-2);
  • Національна доктрина розвитку освіти (Указ Президента від 17.04.2002 р. № 347/2002);
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 16.11.2000 р. № 1717 «Про перехід загально­освітніх навчальних закладів на новий зміст, структуру і 12-річний термін навчання».

Замовник про­екту: навчально – виховний комплекс №1 м. Каменя – Каширського.

Основні роз­робники про­екту: Бащук Н.М., Мельник А.С., заступники директора з навчально – виховної роботи.

Основні виконавці проекту: вчителі – предметники.

Мета проекту: розвиток творчої обдарованості учнів 3 – 8-х класів.

Завдання про­екту:

  • забезпечення сприятливих умов для творчого, інтелектуального, духовного і фізичного роз­витку обдарованої молоді;
  • розробка напрямів роботи з обдарованою молоддю;
  • залучення обдарованої молоді до здобуття позашкільної освіти з метою задоволення потре­би у професійному самовизначенні та творчій самореалізації; оновлення змісту, форм і методів роботи з обдарованою молоддю;
  •  розвиток інтелектуальних і творчих здібностей молоді; 
  • забезпечення економічних і соціальних гарантій самореалізації особистості.

Основні заходи проекту:планування заходів проекту.

Терміни реалі­зації проекту: II семестр 2012-2015 навчального року.

Очікувані ре­зультати реалі­зації проекту:

  • зміцнення знань учнів; отримання вищих результатів навчальних досягнень учнів; посилення мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів; участь у конкурсах, турнірах, олімпіадах та досягнення високих результатів; подальше виявлення та відбір обдарованої молоді;
  • створення особистісно орієнтованої системи роботи з обдарованими дітьми та молоддю;
  • впровадження сучасних педагогічних технологій навчання і виховання обдарованої молоді;
  • підвищення рівня професійної компетенції педагогів, які працюють з обдарованою молоддю;
  • забезпечення соціально-правових гарантій обдарованій молоді, створення системи її мо­рального і матеріального заохочення до науково-дослідницької діяльності;
  • розширення інформаційно-аналітичного банку даних «Обдарованість».

Система конт­ролю за вико­нанням проекту:

Основні заходи проекту

№ з/п

Зміст заходів

Відповідальні виконавці

.     :    ■'

Термін
виконання

1. Пошук обдарованих дітей

1.1.

Провести психолого-педагогічне діагностування школярів з метою визначення інтересів школярів та створення однорідних за підготовленістю та інтересами мікроколективів (груп).

Психолог
Класні
керів­ники

Протягом 2011 – 2015 навчального року

1.2.

Провести діагностику рівня навчальних досягнень з окремих предметів, їх участь у турнірах, конкурсах, олімпіадах.

Класні керівники
Вчителі-
предметники

 

1.3.

Провести анкетування вчителів-предметників щодо виявлення обдарованих дітей.

Адміністрація

 

1.4.

Порівняти результати психолого-педагогічного діагностування школярів, діагностику рівня навчальних досягнень учнів, анкетування вчителів-предметників з метою остаточного виявлення нахилів і здібностей учнів.

Психолог Адміністрація

 

1.5.

Поновити  банк даних обдарованих дітей НВК №1

Адміністрація

 

 

2.1.

Розглянути проект на методичній раді.
Затвердити структуру-клубу.
Укомплектувати творчу групу вчителів з різних предметів для роботи з обдарованими дітьми

Заступник ди­ректора з НВР

 

2.2.

Провести науково-практичний семінар для вчителів з теми «Розвиток твор­чих здібностей обдарованих учнів»

Адміністрація

 

2.3.

Провести загальні збори ради клубу. Затвердити Статут клубу

Адміністрація
Вчителі

 

2.4.

Скласти навчальні програми для навчання учнів в клубі «Ерудит»:
1. Програма для учнів 3 – 4 -х класів «Пізнайко»;
2. Програма для учнів 5 – 7 -х класів «Сходинки до успіху»;

Методична рада

 

2.5.

Створити систему обліку відвідування і діагностування учнів

Методична рада

 

2.6.

Залучити обдарованих учнів до активної участі в предметних тижнях, кон­курсах, олімпіадах

Класні керівники

 

2.7.

Організувати навчальні екскурсії для обдарованих дітей

Класні керівники

 

2.8.

В кінці року узагальнити свою роботу з обдарованими учнями

Класні керівники
Вчи­телі Адміністра­ція

 

3. Організаційні моменти

3.1.

Визначити час навчання учнів в клубі «Ерудит» (два рази на місяць)

Рада клубу

 

8.2.

Визначити кабінети, в яких будуть проводитися заняття

Рада клубу

 

3.3.

Призначити вчителів кураторами мікроколективів:
1)     3-4 класи;
2)     5-6 класи;
3)     7-8 класи

Рада клубу

 

3.4.

Покращити матеріально-технічну базу.
Поновлення устаткування кабінетів.
Поповнення обладнання для проведення практичних і лабораторних робіт, дослідницької діяльності

 

 

3.3. Реалізація проекту  «Профільне навчання» на 2011 – 2015 роки.

  • Школа працює над проблемою створення  максимально сприятливих умов для інтелектуального, духовного, морально-естетичного, фізичного розвитку в умовах індивідуально-диференційованого, особистісно зорієнтованого підходу до навчання.
  • Спільно з психологічною службою вивчатимуться природні нахили й можливості учнів, корекція вимог та поглиблених курсів ( особливо школи II-III ступеня ).
  • Можливості та уподобання учнів та думку батьків педагогічний колектив буде вивчати і аналізувати на основі комплексної діагностики ( анкети, психологічні дослідження, тести, співбесіди, вивчення громадської думки ).
  • Зростаючою буде роль морального і матеріального заохочення тих, хто виявляє наполегливість і результативність у навчанні. Дальшого розвитку набуде поглиблене вивчення окремих  предметів.
  • Планується введення нових курсів за вибором, спецкурсів профільного навчання.
  • Навчальні плани створюють передумови для рівного доступу до якісної освіти всіх учнів із урахуванням державних вимог, регіонально-національних особливостей, місцевих запитів та потреб особистості. Цьому сприяє виділення у змісті освіти компонентів: інваріантного та варіативного.
  • Інваріантний компонент забезпечує соціально-необхідний для кожного школяра обсяг і рівень знань, умінь і навичок.
  • Варіативний компонент складається з вибірково-обов’язкових предметів, курсів за вибором, спецкурсів і факультативів, додаткових занять та консульта цій.
  • Диференціація навчання забезпечується  максимальним врахуванням індивідуальних особливостей учнів на уроках, раціональним використанням годин інваріантної частини. Доцільно надалі запроваджувати викладання предметів за  програмами різного рівня. Профільне  навчання у старшій школі, яке має  на меті забезпечити більш глибоку допрофесійну підготовку старшокласників у тій галузі знань і діяльності, в якій у них проявились стійкі інтереси та здібності.

10. Одним із важливих завдань змісту освіти є вивчення предметів природничо-математичного спрямування. Посилити вивчення відповідних предметів за рахунок вибірково-обов’язкових годин, додаткових годин та факультативів. Практикувати і надалі поглиблене вивчення математики, української мови та літератури, англійської мови, починаючи з 8 класу. Впроваджувати поглиблене вивчення   географії та економіки.

 

 

На-
вчаль-
ний
рік

Поглиблене вивчення
окремих предметів
(8-9 класи)

Профільне навчання
(10-11 класи)

 

Математика

Англій-ська мова

Україн-ська
мова
і л-ра

Математич-ний

Філологічний

 Ге-огра-фіч-ний     

Техно-ло-
гічний     

Українсь-ка
мова

Англ.
мова

8 кл.

9 кл.

8 кл.

  9 кл.

 8 кл.

9кл.

10 кл.

11 кл.

10кл.

11кл.

10кл.

11кл.

 

 

2010-
2011

8-Б
Кереб М.Г.

9-Б
Лаго-да Л.І.

 

 

 

 

8-А
Чу-
рак Н.П.

 

9-А
Бор-сук Т.Я.

10-А
Гун-
чик Л.Й.

 

10-Б
Долж-ко Г.М.

 

10-В
Ма-
кар-
чук
Н.Є.

 

 

 

 

10-Г

2011-
2012

 

 

 

8-А
Рюмін
В.М.,
Цюрик Н.А.

9-Б
Кереб М.Г.

8-В
Федо-
рук
С.Г.

 

 

 

 

8-В
Чу- рак   Н.П.

9-А
Чу- рак   Н.П.

10-Б
Лаго
-да Л.І.

 

 

11-А
Гун-чик Л.Й.

 10-А
Бор-сук Т.Я.

11-Б
Дол-жко Г.М

 

 

11-В
Ма-
кар-
чук
Н.Є.

 

. 10-В
П’я-тен-ко В.О.

11-Г

 

2012-2013

 

 

8-А
Бащук Н.М.

9-А
Рюмін
В.М.,
Цюрик Н.А.

8-Г
Лит-
вин
В.М.

 

9-В
Федо-
рук
С.Г.

8-В
Яку-бін-ська
О.А.

9-В
Чу- рак   Н.П.

10-Б
Ке-реб М.Г.

11-Б
Лаго-
да Л.І.

 

10-А
Чу-
рак
Н.П.

 

11-А
Бор-сук Т.Я.

 

 

 

 

11-В
П’я-тен-ко В.О.

 

2013-2014

 

8-Б
Пар-
хомчук
Н.Р.

9-А
Бащук Н.М.

 

8-Г
Швай О.М.

9-Г
Литвин В.М.

8-А
Банзерук О.В.

9-В
Яку-бін-ська
О.А.

10-А
Рюмін
В.М.

11-Б
Ке-реб М.Г.

10-Б
Чу-
рак
Н.П.

11-А
Чу-
рак
Н.П.

10-В
Федо-рук С.Г.

 

 

 

 

2014-2015

 

8-Б
Корін- чук Р.П.

9-Б
Пар-
хомчук
Н.Р.

 

9-Г
Швай О.М.

 

9-А
Бан-зе-рук О.В.

10-А
Бащук Н.М.

11-А
Рюмін
В.М.
Цю-рик Н.А.

10-В
Яку-бін-ська
О.А.

11-Б
Чу-
рак
Н.П.

10-Г
Литвин В.М.

11-В
Фе-
дорук С.Г

 

 

 

    • Реалізація проекту «Інформаційно – комунікаційні технології в навчально – виховному процесі»

Інформатизація загальноосвітнього навчального закладу є невід'ємною складовою інформатизації освіти. Вона суттєво впливає на зміст, організаційні форми і методи навчання та управління навчально-пізнавальною діяльністю, а також спричиняє істотні зміни в діяльності учнів, учителів, керівників навчального закладу, а тому має охопити всі напрямки та сфери їхньої діяльності.
Однією з найсуттєвіших складових інформатизації навчального закладу є інформатизація навчального процесу — створення, впровадження та розвиток комп'ютерно-орієнтованого освітнього середовища на основі інформаційних систем, мереж, ресурсів та технологій, побудованих на базі застосування сучасної обчислювальної і телекомунікаційної техніки.
Головною метою інформатизації загальноосвітнього навчального закладу є підготовка підростаючого покоління до повноцінної плідної життєдіяльності в інформаційному суспільстві, підвищення якості, доступності та ефективності освіти.
Реалізація головної мети інформатизації загальноосвітнього навчального закладу передбачає досягнення таких цілей:

  • формування інформаційної культури учнів, яка стає сьогодні невід'ємною складовою загальної культури кожної людини і суспільства в цілому;
  • створення додаткових можливостей для розробки та впровадження нових особистісно орієнтованих освітніх технологій, диференціації навчально-виховного процесу для якомога повнішого розвитку нахилів і здібностей дітей, задоволення їхніх запитів і потреб, розкриття їхнього творчого потенціалу тощо;
  • удосконалення управління навчально-виховним процесом у школі.
  • Пріоритетні напрями та завдання інформатизації навчально-виховного процесу школи.

До пріоритетних напрямів програми інформатизації навчального закладу належать:


п/п

Зміст заходів

Термін виконання

Відповідальний

1

Забезпечити широке впровадження інноваційних моделей управління навчальним закладом та прийняття управлінських рішень.

Протягом
2011 - 2015 років

Адміністрація школи

2.

Оснащення школи сучасними засобами інформаційних технологій, яке передбачає:

  • створення або модернізацію спеціалізованих навчальних приміщень (кабінетів), що відповідають діючим державним санітарним правилам та нормам влаштування та обладнання кабінетів комп'ютерною технікою;
  • встановлення сучасних комп'ютерних мультимедійних класів із відповідними комп'ютерними аксесуарами та проекційною технікою у кількості, достатній для впровадження інформаційних технологій у навчально - виховний процес, своєчасне поновлення апаратно-програмного забезпечення комп'ютерної техніки;
  • створення та обслуговування локальної мережі класу;
  • створення телекомунікаційних засобів виходу до глобальної всесвітньої мережі Інтернет;
  • забезпечення ліцензійними базовими та спеціалізованими системними програмними засобами;
  • забезпечення ліцензійними прикладними програмними засобами навчального призначення (ППЗ);
  • створення системи обслуговування наявної комп'ютерної техніки у школі.

Зазначені складові оснащення засобами інформаційних технологій повинні бути типізованими й сертифікованими відповідно до рішень Міністерства освіти і науки України.

Протягом 2011 - 2015 років

Адміністрація школи,
відділ освіти, завідуючий шкільною лабораторією нових інформаційних технологій

3.

Удосконалення системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, у тому числі й шляхом організації роботи центру дистанційної освіти педагогів.

Постійно

Адміністрація школи,  завідуючий шкільною лабораторією нових інформаційних технологій.

4.

Поглиблення процесу інформатизації процесу навчання та виховання із широким використанням у процесі вивчення шкільних навчальних дисциплін комп'ютерно-орієнтованих засобів навчання на базі сучасних комп'ютерів і телекомунікаційних мереж, використанням мультимедійної техніки, у тому числі й при проведенні шкільного туру предметних олімпіад, для здійснення поточного та тематичного контролю рівня навчальних досягнень учнів, підготовці випускників школи до проведення зовнішнього незалежного оцінювання.

Протягом 2011 - 2015 років

Адміністрація школи, завідуючий шкільною лабораторією нових інформаційних технологій, вчителі школи

5.

Використання комп'ютерної техніки у позанавчальний час для задоволення освітніх потреб школярів у інформаційно-комунікаційному клубі на базі шкільної лабораторії нових інформаційних технологій навчання. Використання комп'ютерної техніки та прикладного програмного забезпечення для здійснення методичної підтримки навчально-виховного процесу, підготовку та проведення учнівських науково-дослідницьких робіт.

Постійно

Завідуючий шкільною лабораторією нових інформаційних технологій навчання, вчителі школи

6.

Подальше вдосконалення навчання інформатики із забезпеченням наступності, ступеневого рівня науковості, достатнього рівня підготовки кваліфікованого користувача інформаційних технологій, врахуванням вікових особливостей учнів та професійної спрямованості школи ІІІ ступеня, а саме:

  • 1 – 6 класи — використання комп'ютера як засобу педагогічної діяльності. Пропедевтичний курс інформатики, за умови належного технічного забезпечення, може викладатися на окремих уроках за рахунок годин варіативної складової навчального плану або інтегруватися з навчальним предметом «Математика».
  • 7 — 9 класи — базовий курс інформатики;
  • 10 — 11 класи — курс інформатики допрофесійної підготовки з урахуванням профілю навчання, а також за вибором учня.

Протягом 2011 - 2015 років

Адміністрація школи, вчителі інформатики.

7.

Комп'ютеризація та інформатизація системи управління школою, забезпечення рівного доступу до інформації про роботу школи для усіх учасників навчально-виховного процесу, які передбачають:

  • розробку та використання єдиної комп'ютерно-орієнтованої технології збирання та опрацювання управлінської інформації, забезпечення проведення систематичного моніторингу якості освіти;
  • оснащення робочих місць заступників директора школи, практичного психолога, соціального педагога комп'ютерною технікою із їх підключенням до внутрішньої шкільної мережі;
  • використання діалогових засобів доступу до баз даних;
  • взаємодію з міжгалузевими автоматизованими системами опрацювання інформації;
  • створення експертних систем для прогнозування наслідків прийняття рішень щодо управління;
  • використання засобів телекомунікації;
  • вдосконалення шкільного сайту із забезпеченням систематичного оновлення наявного контенту;
  • вдосконалення автоматизованого робочого місця керівника навчального закладу.

Протягом 2011 - 2015 років

Адміністрація школи, завідуючий шкільною лабораторією нових інформаційних технологій

8

Надання пріоритетності функціонування української мови в галузі інформаційних технологій за рахунок:

  • Використання українського термінологічного (тлумачного) словника з інформатики та комп'ютерних технологій;
  • створення й тиражування навчальної, методичної й довідкової літератури відповідного спрямування;
  • використання українських версій найбільш розповсюджених операційних систем та інструментальних програмних засобів;

Протягом 2011 - 2015 років

Адміністрація школи, завідуючий шкільною лабораторією нових інформаційних технологій, вчителі української мови та літератури.

Для забезпечення виконання вказаних напрямів програми інформатизації школи потрібно забезпечити дотримання наступних принципів:

  • Принцип провідної ролі вчителя. Величезний дидактичний потенціал використання інформаційних технологій навчання може бути розкритим лише за умов, якщо до вирішення цих проблем буде залучений вчитель, якому належить провідна роль у навчально-виховному процесі. Одним із вирішальних факторів ефективного використання засобів інформаційних технологій у навчально-виховному процесі школи є знання і вміння вчителя в галузі застосування цих технологій у процесі навчання та виховання, доцільного та обґрунтованого поєднання нових інформаційних технологій із традиційними системами навчання. Впровадження інформаційних технологій у навчально-виховний процес не повинно звести нанівець наявні досягнення в галузі психології, педагогіки і методик навчання різних дисциплін, завдати збитків культурним надбанням, національним традиціям.
  • Принцип комплексності. Цей принцип передбачає:
  • оснащення школи усіма необхідними засобами сучасних інформаційних технологій навчального призначення, своєчасна модернізація апаратно-програмних складових інформаційної системи;
  • участь комп'ютерної мережі навчального закладу як частини загальноосвітньої мережі Інтернет;
  • використання комп'ютерно-орієнтованих засобів навчання у навчально-виховному процесі;
  • застосування комп'ютерних інформаційних технологій на всіх рівнях управлінської діяльності;
  • фахову підготовку педагогічних працівників у галузі інформаційних технологій;
  • контроль ефективності інформатизації загальноосвітнього навчального закладу на основі комплексного підходу, який ґрунтується на врахуванні не окремих показників якості навчання, а всього комплексу показників, що характеризують учня як особистість, надають можливість оцінювати навчання як цілісну систему;
  • організація системи сучасного сервісного обслуговування;
  • забезпечення використання в навчальному закладі сучасного комп'ютерного обладнання з метою досягнення відповідності знань випускників сучасному науково-технічному рівню;
  • участь школи у процесі інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів із пріоритетних напрямів, забезпечення державного регулювання фінансовими і матеріальними ресурсами.
  • Пілотний принцип. В умовах реформування загальноосвітньої системи навчання і масового впровадження інноваційних технологій значна роль належить пілотним проектам для апробації концептуально нових методик навчання із використанням нових інформаційних технологій. Пілотні дослідження повинні стосуватись не тільки традиційних навчальних планів, а й навчальних планів із новими навчальними курсами, поява яких стала можливою завдяки інформаційним і телекомунікаційним технологіям.
  • Принцип відкритої системи, який полягає:
  • у поступовому розширенні кола учасників пілотного проекту;
  • у поступовому входженні загальноосвітнього навчального закладу у світове інформаційне середовище. На початковому етапі останнє можливе через використання ліцензійних програмних продуктів;
  • в обов'язковій експертизі і відповідній сертифікації прикладного програмного забезпечення навчального призначення, яке закуповується за державні кошти і централізовано надходить до школи;
  • Принцип «домінанти». Цей принцип полягає у зростанні ролі та впливу інформаційної куль - тури людини на результати її поведінки та діяльності в умовах інформаційного суспільства. Тому одним із центральних завдань середньої освіти є надання можливості підростаючому поколінню всебічно підвищити власну інформаційну культуру і свій світоглядний рівень. Важлива роль у вирішенні цієї проблеми належить інформатизації загальноосвітнього навчального закладу, яка може бути реалізована на першому етапі через:
  • розвиток інфраструктури школи та створення інформаційних ресурсів;
  • забезпечення якісного функціонування комп'ютерної мережі школи;
  • забезпечення школи сучасними засобами обчислювальної та телекомунікаційної техніки;
  • участь у загальноосвітній комп'ютерній мережі «Пілотні школи»;
  • забезпечення школи україномовним програмним і сучасним науково-методичним забезпеченням.

 

Очікувані результати у сфері інформатизації та прогноз їх впливу на розвиток школи.
Внаслідок виконання Програми інформатизації навчально – виховного комплексу №1 м. Каменя - Каширського

  • Буде створена система формування інформаційних освітніх ресурсів.
  • Будуть створені умови для:
  • поширення якісно нових підходів до організації навчально-виховного процесу за рахунок використання комп'ютерно-орієнтованих засобів навчання та доступу до вітчизняних та світових інформаційних ресурсів;
  • реалізації дистанційного навчання;
  • підвищення фахової кваліфікації в галузі інформаційних технологій учасників навчально- виховного процесу;
  • значного кількісного зростання та якісних показників україномовного комп'ютерно- орієнтованого науково-методичного забезпечення навчально-пізнавальної діяльності учнів і вчителів, управління навчальним процесом, а також навчальним закладом.
    • Релізація проекту «Підвищення педагогічної майстерності»

Педагогічні працівники мають стати основною рушійною силою створення якісно нового рівня розвитку освіти. У зв'язку з цим головна увага має бути зосереджена на підготовці нового покоління педагогічних працівників школи нового типу, підвищенні загальної культури, професійної кваліфікації та соціального статусу педагога до рівня, що відповідає сучасним вимогам.
На початок 2011-2012 навчального року працює 99 вчителів.

 

 

 

Розподіл педагогічних працівників  за  віком

 

        

 

 

Склад педагогічних працівників за стажем

       

 

Розподіл педагогічних працівників
за кваліфікаційними категоріями

                

 

 

Підбір, розстановка і робота з кадрами  —  найголовніша умова реального розвитку школи в наступні п’ять років. Вдумливе ставлення до кожного педагогічного працівника – стратегічна лінія діяльності дирекції школи. Система індивідуальної  групової  роботи  буде сприяти росту педагогічної майстерності педагогів, продовженню і розвитку шкільних традицій. В центрі уваги – молоді педагоги. Спільно з громадськими організаціями дирекція буде давати об’єктивну оцінку всім працюючим, домагатися позитивного морально-психологічного клімату в школі.

Потреба в педагогічних кадрах

 

 

2011

 

2012

 

2013

 

2014

 

2015

 

2016

Вчитель початкових класів

3

 

 

 

 

 

Вчитель української мови і літератури

 

 

 

 

 

 

Вчитель світової літератури

 

 

 

 

1

 

Вчитель іноземної мови

 

 

 

 

 

 

Вчитель математики

1

 

 

 

 

 

Вчитель інформатики

1

 

 

 

 

 

Вчитель фізики

1

 

 

 

 

 

Вчитель хімії і біології

 

 

 

 

 

1

Вчитель  географії

 

 

 

 

 

 

Вчитель історії і правознавства

 

 

 

1

 

 

Вчитель економіки

 

 

 

 

 

 

Вчитель фізичної культури

1

 

 

 

 

 

Вчитель трудового навчання

 

 

 

 

 

 

Вчитель музики

1

 

 

 

 

 

Вчитель образотворчого мистецтва

1

 

 

 

1

 

Вчитель основ здоров’я

 

 

 

 

 

 

Післядипломну перепідготовку педпрацівників пов’язати з п’ятирічним циклом атестації. Основними формами перепідготовки вважати курси і семінари при ВІППО та авторські курси вчителів – новаторів.
Здійснювати систематичний контроль за результативністю і віддачею перепідготовки.
Планова перепідготовка педкадрів здійснюється за щорічним планом школи і районного методоб’єднання.

 

Підвищення кваліфікації педагогічних  кадрів.
 Атестація.  Стимулювання.

Адміністрації школі необхідно:

 


п/п

Зміст заходів

Термін виконання

Відповідальний

1

Атестацію педагогічних працівників здійснювати відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників,  затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 року №930.

Щорічно

Атестаційна комісія

 

2

Розробити Положення про винагороду за сумлінну працю (згідно ст.57 Закону України «Про освіту») педагогічних працівників школи

Щорічно,
до 20.09

Адміністрація школи, профком

3

Забезпечити проходження курсової перепідготовки на базі Волинського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти для усіх педагогічних працівників школи не рідше одного разу на п'ять років у відповідності із графіком проходження курсової перепідготовки

Щорічно

Адміністрація школи

4

Здійснювати раціональний розподіл педагогічного навчального навантаження

Щорічно, квітень – вересень

 

5

Тримати на контролі навчання випускників школи в педагогічних навчальних закладах за цільовими направленнями, створювати умови для проходження ними педагогічної практики на базі школи. 

 

 

6

Продовжувати систему роботи зі стажування та наставництва молодих спеціалістів.

 

Заступник директора школи з навчально-виховної роботи

7

З метою підвищення фахової майстерності педагогів, престижу професії «вчитель» організовувати участь педагогів у районних конкурсах «Вчитель року», «Класний керівник року».

 

 

8

Ввести у систему роботи розміщення привітання про життєвий шлях учителів - ювілярів у шкільній газеті.

Постійно

 

9

Брати участь у районних виставках творчих знахідок, передових технологій майстрів педагогічної праці.

Щорічно

 

Соціальний захист педагогічних працівників


п/п

Зміст заходів

Термін виконання

Відповідальний

1

Дотримуватись конституційних гарантій прав та свобод особистості (ст.43-49 Конституції України), сприяти повному виконанню ст.57 Закону України «Про освіту».

Постійно

Адміністрація школи профком

2

Вивчати житлово-побутові умови молодих спеціалістів, сприяти їх поліпшенню.

Щорічно

Адміністрація школи профком

3

Забезпечити психологічний супровід педагогічного процесу, своєчасне вирішення конфліктних ситуацій.

Постійно

Практичний психолог, адміністрація школи

4

Сприяти підвищенню престижу педагогічної діяльності шляхом вирішення соціально - економічних проблем учителів (створенням умов для творчої праці, науково-дослідницької роботи вчителів, підписка фахової літератури, придбання житла тощо), матеріальної та моральної підтримки педагогів.

Постійно

Адміністрація школи, профком

Керівництво і контроль навчально-виховним процесом спрямоване на забезпечення стабільного функціонування школи як державно-громадського освітнього закладу.

 

3.6.  Реалізація проекту «Удосконалення управлінської діяльності.    
        Державно – громадське управління навчально– виховним    
        закладом. 

Система контролю за виконанням проекту:

 

 

 

 

 

 


  
Контроль за станом викладання предметів

Напрями контролю

2011

2012

2013

2014

2015

I. Індивідуальні звіти членів педколективу

 

 

 

 

 

II. Стан викладання предметів: початкові   класи ;

 

П, Н

 

 

Н

 

 

групи продовженого дня;

 

Н

 

 

 

українська мова і література;

 

 

Н

П, Н

 

світова література, російська мова;

П,Н

 

 

 

П

іноземна мова;

 

 

П, Н

 

 

математика;

 

Н

 

 

 

інформатика;

 

 

 

П, Н

 

фізика;

 

 

Н

 

 

хімія і біологія;

П, Н

 

 

Н

 

географія, природознавство;

 

 

 

 

Н

історія і правознавство;

 

П, Н

 

 

 

економіка;

П,Н

Н

 

 

 

фізична культура, ЗВ;

 

Н

 

 

 

трудове навчання;

 

 

П, Н

 

 

етика, християнська мораль;

 

Н

 

 

 

музика;

 

Н

 

 

 

образотворче мистецтво;

 

 

П,Н

 

 

основ здоров’я.

Н

 

 

 

 

III. Робота бібліотеки.

Н

Н, П

Н, П

Н

Н

IV. Виховна робота.

Н,П

Н

Н

Н

Н

V.  Правила безпеки і медичне
обслуговування.

Н

 

 

 

Н

VI. Методична робота.

П,Н

П,Н

П,Н

П,Н

П,Н

VII.Робота з батьками.

    П

Н

 

 

 

  1.  

 

 


п/п

Зміст заходів

Термін виконання

Відповідальний

1

Забезпечити широке впровадження інноваційних моделей управління навчальним закладом та прийняття управлінських рішень.

Протягом
2011 - 2015 років

Адміністрація школи

2

Забезпечити проведення атестації педагогічних працівників школи, підготовку матеріалів для атестації навчального закладу згідно з чинним законодавством. Залучати до роботи у складі атестаційних комісій представників органів громадського управління школи, учнівського самоврядування.

Протягом
2011- 2015 років, згідно із графіком

Адміністрація школи
Профком

3

Впроваджувати модель державно- громадського управління школою на засадах рівноправної участі усіх учасників у забезпеченні ефективності навчально-виховного процесу, відкритості, демократизму. Ввести в практику систематичну участь представників батьківського комітету школи, учнівського самоврядування, молодіжних та дитячих громадських організацій у роботі дорадчих та колегіальних органів управління навчального закладу. Здійснювати вивчення громадської думки та поширення її на прийняття управлінського рішення.

Постійно

Адміністрація школи
Рада лідерів

4

Забезпечити систематичний моніторинг та методичний супровід системи єдиного батьківського дня.

Постійно

Адміністрація школи
Рада школи

5

Забезпечити систематичний інформаційний супровід навчально-виховного процесу із розміщенням інформації на стендах, у шкільній газеті, у розділі «державно - громадське управління» сайту школи.

Протягом 2011 - 2015 років

Адміністрація школи, керівник шкільного прес-центру, завідуючий шкільною лабораторією нових інформаційних технологій

6

Забезпечити підготовку та випуск бюлетеню «Методична скарбничка» відповідно до потреб, згідно річного плану протягом навчального року.

Протягом 2011 - 2015 років

Заступник директора школи із навчально-виховної роботи

7

Провести роботу з підготовки та вивчення пакету нормативних документів, здійсненню управлінського супроводу формування шкільної країни. Створити умови для повноцінної участі учнів школи в усіх акціях, які проводяться у загальноосвітньому закладі у відповідності із планом роботи школи.

Протягом
2011 року,
далі постійно

Адміністрація школи
Рада школи
Рада лідерів

8

Провести роботу по відновленню взаємозв'язку між навчально-виховним закладом, установами культури, охорони здоров'я, координації їх роботи з метою можливості залучення учнів до участі в запланованих заходах у позанавчальний час за погодженням із батьками чи особами, що їх замінюють.

2011 рік

Адміністрація школи
Рада школи

9

Забезпечити проведення систематичного моніторингу динаміки розвитку школи як навчально- виховного закладу, життєвої компетенції учнів та всебічного своєчасного інформування усіх учасників навчально-виховного процесу із його поточними результатами, у тому числі й розміщенням інформації на спеціальному стенді, висвітленням у шкільній  газеті, у розділі «Моніторинг якості освіти» сайту школи.

Постійно

Адміністрація школи,
Керівник шкільного
прес-центру
Завідуючий шкільною лабораторією нових інформаційних технологій

10

Забезпечити проведення загальношкільних конференцій не менше 2 разів протягом навчального року із обов'язковим громадським звітом директора школи перед делегатами конференції зі здійсненням інформаційного супроводу, доступного для максимально широкого загалу учасників навчально-виховного процесу, у тому числі й шляхом розміщення інформації на спеціальному стенді школи, у шкільній  газеті, у розділі «Державно-громадське управління» сайту школи

Постійно

Адміністрація школи
Керівник шкільного
прес-центру
Завідуючий шкільною лабораторією нових інформаційних технологій

3.7. Реалізація проекту «Наступність між дошкільною  та початковою освітою»


п/п

Зміст заходів

Термін виконання

Відповідальний

1

Забезпечення досягнення наступності у роботі ДНЗ та школи І ступеня.

Постійно, лютий - серпень

Заступник директора школи з навчально-виховної роботи Практичний психолог.

2

Проведення систематичного обстеження мікрорайону школи.

Постійно
Січень, серпень

Адміністрація школи
Міська рада

3

Забезпечення проведення медико-психолого-педагогічного обстеження майбутніх першокласників з метою виявлення стартових можливостей майбутніх школярів, формування класів.

Щорічно, Квітень - травень

Адміністрація школи Практичний психолог,
К-Каширська ЦРЛ
Піклувальна рада

4

Педагогічна підтримка майбутніх першокласників, врахування стартових і виявлення потенційних можливостей першокласників.

Постійно Лютий - травень

Заступник директора школи з навчально-виховної роботи,
Вчителі, які будуть викладати у 1 класі Практичний психолог.

5

Формування проблемних груп за потребами учнів, практичне роз'яснення індивідуальних проблем учнів, створення оптимальних умов для роботи груп з психолого-педагогічної підтримки школярів.

Постійно, протягом навчального року

Класний керівник 1 класу

Практичний психолог
Піклувальна рада

6

Проведення аналізу та узагальнення підсумків діяльності із проблем психолого-педагогічної підтримки школярів, оцінювання її впливу на загальні підсумки роботи класу, виявлення найбільш ефективних форм роботи.

Постійно. Листопад, січень, травень

Заступник директора школи з навчально-виховної роботи
Класні керівники 1 класів Практичний психолог Батьківський комітет

 

3.8. Реалізація проекту «Соціальний захист дитинства»

Пріоритетними напрямками реалізації стратегічних завдань соціального захисту учнів  є:

            • Створення надійної системи соціального захисту дитинства в нових соціально-політичних і економічних умовах.
            • Створення умов для всебічного розвитку та належного виховання неповнолітніх.
            • Забезпечення матеріальної підтримки дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків, дітей-інвалідів, дітей із малозабезпечених сімей.

 

З цією метою необхідно:



п/п

Зміст заходів

Термін виконання

Відповідальний

1

Забезпечити своєчасне ініціювання та оформлення пакету документів на призначення пенсій, захист майнових та житлових прав неповнолітніх із числа дітей-сиріт, які навчаються в школі

Постійно

Соціальний педагог
Піклувальна рада
Відділ освіти

2

 Продовжити проведення благодійних акцій із збору коштів, одягу, взуття, продуктів харчування для підтримки дітей, які виховуються у неблагополучних сім'ях.

Постійно

Заступник директора школи з  виховної роботи
Соціальний педагог
Класні керівники
Піклувальна рада

3

Забезпечити систематичне поновлення шкільного інформаційного банку даних «Про дітей і для дітей»

Постійно

Соціальний педагог
Класні керівники Завідувач шкільною лабораторією нових інформаційних технологій

4

Брати участь у проведенні районних заходів для дітей-сиріт та дітей-інвалідів: фестивалі «Повір у себе», «Новорічна казка»..

Протягом 2011 - 2015 років

Заступник директора школи з виховної роботи, педагоги-організатори, соціальний педагог

5.

Брати участь у районних святах для дітей-інвалідів, дітей-сиріт, дітей з багатодітних, неблагополучних сімей, присвячених Дню захисту дітей, Міжнародному Дню інвалідів, новорічним, різдвяним, сімейним святам.

Протягом 2011 - 2015 років

Заступник директора школи з виховної роботи, педагог-організатор, соціальний педагог

6

Продовжити роботу по веденню та систематичному поновленню вмісту загальношкільної бази даних.

Протягом 2011 - 2015 років

Заступник директора школи з навчально-виховної роботи, завідувач шкільною лабораторією нових інформаційних технологій навчання

7

Проводити роботу по своєчасному виявленню неблагополучних сімей, їх обліку і систематичній перевірці умов утримання та виховання в них неповнолітніх, надання таким сім'ям адресної допомоги.

Протягом 2011 - 2015 років

Класні керівники
Практичний психолог Соціальний педагог

8

Сприяти створенню необхідних умов для проживання та виховання дітей у сім'ї, які б виключали негативний вплив антигромадських елементів, забезпечували притягнення до відповідальності батьків за неналежне виховання, навчання та розвиток дітей.

Постійно

Класні керівники
Батьківський комітет Соціальний педагог
Відділ освіти

9

Систематично брати участь у загальнодержавній профілактичній операції «Урок», вживати заходів щодо виявлення та повернення до навчання дітей, які тривалий час не відвідують школу.

Протягом 2011 - 2015 років

Адміністрація школи

10

Продовжити проведення профілактичних рейдів  «Дозвілля учнів у вечірній час» із залученням батьківського активу, представників органів охорони правопорядку

Протягом 2011 - 2015 років

Заступник директора школи з виховної роботи
Піклувальна рада,
Рада школи,
К-Каширський РВ УМВС

11

Організувати відпочинок та оздоровлення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, із малозабезпечених та багатодітних сімей, дітей-інвалідів, підтверджених документально.

Протягом 2011 - 2015 років

Адміністрація школи Піклувальна рада

12

Забезпечити дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, безкоштовною шкільною та спортивною формою, взуттям, теплим одягом.

Щорічно

Соціальний педагог
Класні керівники,  Піклувальна рада
Фінансовий відділ РДА.

 

 

3.9. Реалізація проекту «За здоровий спосіб життя»

Рівень навчальних досягнень учнів у великій мірі залежить від їх стану здоров'я. Всі учні один раз на рік проходять медичний огляд лікаря-педіатра. Поглиблений огляд із залученням спеціалістів проводився із першого по одинадцяті класи у К-Каширській ЦРЛ. Результати обстеження учнів на початок двох останніх навчальних років засвідчує про наявність чітко вираженої тенденції щодо зниження рівня здоров'я учнів:
За підсумками медичних оглядів за дитячою патологією також відслідковується тривожна тенденція зростання хронічних захворювань:

 

 

 

2009-2010

2010-2011

2011-2012

Здорові і група (основна)

716

634

558

Патологія, що не піддається лікуванню (звільнені)

-

-

11

ІІ група (підготовча)

132

140

251

Диспансерні  ІІІ група (спеціальна)

61

127

162

 

Банк даних про  травматизм серед учнів
НВК №1 м. Каменя – Каширського
за 2007-2011 роки

3.10. Реалізація проекту «Позашкільна освіта. Розвиток технічної творчості учнівської молоді. Туристсько-краєзнавча робота»
Позашкільне навчання і виховання спрямоване на забезпечення потреб особистості у творчій самореалізації, здобуття дітьми та юнацтвом додаткової освіти у науковому, технічному, художньому, декоративно-прикладному, еколого-натуралістичному, туристсько-краєзнавчому та інших видах діяльності, інтелектуальний та духовний розвиток дітей за межами навчально- виховного закладу. Мета позашкільної освіти: всебічне вивчення особистості дитини, її психічних, фізіологічних, інтелектуальних особливостей, створення в дитячих колективах психологічно комфортних ситуацій, сприяння розвитку здібностей і таланту учнів, підготовка учнівської молоді до активної професійної та громадської діяльності.

Для досягнення цієї мети потрібно:


п/п

Зміст заходів

Термін виконання

Відповідальний

1

Проводити систематичний моніторинг мережі гуртків, творчих об'єднань, до участі в роботі яких можуть бути залучені учні школи, у тому числі й зайнятість учнів протягом поточного навчального року. Доводити до відома усіх учасників навчально-виховного процесу його результати.

Протягом 2011 - 2015 років

Заступник директора школи з виховної роботи

2

Сприяти залученню учнів школи до позашкільного навчання шляхом проведення бесід, зустрічей із керівниками та кращими слухачами гуртків, творчих об'єднань, відвідування занять, у тому числі й за участю представників батьківського комітету школи та класу.

Протягом 2011 - 2015 років

Класні керівники Заступник директора школи з виховної роботи Батьківський комітет

3

Забезпечити інформування про досягнення учнів школи - слухачів гуртків, творчих об'єднань, у тому числі й під час проведення заходів у рамках єдиних батьківських днів.

Постійно

Класні керівники
Заступник директора школи з виховної роботи

4

Розширювати географію подорожей учнів школи за рахунок бюджетних коштів, добровільних батьківських пожертвувань, інших джерел, не заборонених чинним законодавством. Забезпечити інформаційний супровід результатів проведеної роботи, у тому числі й розміщуючи інформацію у шкільній  газеті, на сайті школи.

Протягом 2011 - 2015 років

Заступник директора школи з виховної роботи Керівник шкільного прес-центру Завідуючий шкільною лабораторією нових інформаційних технологій

5

Брати участь у районних виставках робіт із науково-технічної творчості.

Постійно

Вчителі трудового навчання
Заступник директора школи з виховної роботи

6

Проводити тиждень професійної орієнтації із широким залученням до участі у запланованих заходах представників батьківського комітету школи, підприємств, установ та організацій міста. Відвідувати установи, підприємства та організації міста,  у тому числі й під час проведення навчальної практики.

Протягом 2011 - 2015 років

Адміністрація школи Піклувальна рада школи

7

Брати участь у районних туристсько-краєзнавчих заходах, еколого-натуралістичних, фольклорних конкурсах, фестивалях, експедиціях.

Протягом 2011 - 2015 років

Заступник директора школи з виховної роботи  Рада об’єднання «Активіст»

IV. Планування шляхів реалізації цілей та завдань розвитку школи.
1. План реалізації програми за етапами
I етап – 2011 - 2012 н.р.

  • Організація роботи творчої групи над розробкою Програми розвитку школи
  • Анкетування педагогів, батьків щодо перспектив закладу.
  • Нормативно-правове забезпечення Програми розвитку .
  • Розробка Програми розвитку школи.
  • Обговорення проекту Програми розвитку школи на спільному засіданні педагогічної ради та ради школи.

Затвердження Програми розвитку школи.
II етап-2012-2015 н.р.

  • Складання щорічних планів роботи з метою реалізації Програми розвитку навчального закладу..
  • Організація роботи колективу на виконання плану роботи на навчальний рік.
  • Спрямованість навчально-виховного процесу на формування загальнокультурних,    громадянських,    соціальних,    здоров’язберігаючих компетентностей учнів та вміння вчитися.
  • Забезпечення педагогами фундаментальної освітньої підготовки учнів та реалізації їх індивідуальних освітніх траєкторій.
  • Упровадження інноваційних, інформаційно-комунікаційних освітніх технологій.
  • Організація науково-методичного та соціально-психологічного супроводу навчально-виховного процесу.
  • Професійне удосконалення та саморозвиток педагогічних працівників.
  • Зміцнення науково-методичної та навчально-матеріальної бази школи.
  • Створення сприятливих умов для участі громадськості у соціальній підтримці учасників навчально-виховного процесу.

 

IIIетап 2015-2016 н.р.

  • Підготовка  адміністрацією  самоаналізу  діяльності школи за 2015 – 2016 р.

3. Моніторинг якості освітніх послуг у навчальному закладі.
Вивчення готовності першокласників до навчання в школі
Вивчення шкільної тривожності п’ятикласників
Вивчення невербального інтелекту старшокласників
Вивчення якості навчальних досягнень учнів 3, 4 класів
Вивчення якості навчальних досягнень учнів 5 класів
Вивчення якості навчальних досягнень доліцейних класів
Вивчення якості навчальних досягнень учнів ліцейних класів
Визначення оздоровчої функції школярів
Вивчення мотивації вибору та задоволеності предметним наповненням профілю навчання (11 класів)
Вивчення стану відвідування школи учнями 1 – 11 класів
Вивчення динаміки педагогічної майстерності

V. Механізм розвитку освітньої системи школи.
Серед основних   шляхів роботи школи є впровадження нового змісту загальної середньої освіти. У зв'язку з цим передбачається :

  • використання системи варіативного навчання і виховання відповідно до особистих потреб і здібностей учнів;
  • наукове та методичне забезпечення, впровадження нових навчальних планів і програм, підручників, посібників, у тому числі й електронних;
  • проведення науково – дослідницької   роботи щодо втілення педагогічних інновацій;
  • інформатизація  навчання і виховання;
  • продовження профілізації старшої школи та проведення  допрофільного навчання  учнів 8-9 класів із урахуванням запитів та потреб учнівської молоді, їх батьків, регіонального ринку праці;
  • створення умов для підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання якості знань, свідомого вибору шляхів подальшого навчання чи працевлаштування;
  • підвищення ролі та значимості органів державно -громадського управління  .

З цією метою :

    • Активно впроваджувати державні навчальні плани для всіх рівнів освіти, програми та методичне забезпечення   загальноосвітніх дисциплін.

                                             Протягом 2011 - 2015 років, далі - постійно.
                                             Адміністрація школи, шкільні методичні                             
                                              об'єднання.

    • Забезпечити виконання Державних стандартів, формування системи і обсягу знань, умінь та навичок школярів.

                                               Постійно.
                                              Адміністрація школи.

    • Забезпечити відбір і структурування навчально-виховного матеріалу на засадах диференціації та інтеграції відповідно до індивідуальних потреб особистості учня.

                                                Протягом 2011 - 2015 років, далі - постійно. Адміністрація школи,
шкільні методичні об'єднання.

    • Забезпечити систематичний моніторинг якості освіти, інформаційний супровід, у тому числі й опублікуванням відповідної інформації на шкільному сайті у мережі Інтернет, під час проведення загальношкільних конференцій.

Постійно.
Заступники директора
 з навчально- виховної роботи.

    • Спільно із органами громадського управління навчального закладу проводити роботу з визначення профілів навчання у старшій школі, ранньої профілізації. Враховувати бажання та можливості учнів та рейтингові показники рівня навчальних досягнень при формуванні профільних класів та класів з поглибленим вивченням предметів.

 Постійно, протягом ІІ навчального семестру.
Рада школи, адміністрація школи,
практичний психолог.

    • Продовжувати роботу у системі профільного навчання у старшій школі, ранньої профілізації  учнів 8 класів.

Постійно.
Адміністрація школи.

    • Продовжувати роботу з направлення Листів подяк батькам учнів, які мають найвищий рівень навчальних досягнень, за рішенням загальношкільної конференції.

Постійно.
Голова Ради школи, директор школи.

    • Спільно із районною лікарнею, санітарно-епідеміологічною службою забезпечити медичне обстеження дітей та працівників школи, унормування навчального навантаження, дотримання вимог шкільної гігієни.

Протягом 2011 - 2015 років, далі - постійно.
Адміністрація школи, медичний працівник, профком.

    • Удосконалювати роботу соціально-психологічної служби НВК  №1, забезпечити систематичний моніторинг психологічного мікроклімату у колективі школи, систематизацію та конфіденційність матеріалів та результатів досліджень.

Постійно.
Практичний психолог, соціальний педагог.

    • Зміцнювати матеріальну базу шкільної бібліотеки, у тому числі й у ході акцій «Подаруй книгу!», «Живи, книго!», створити умови для виховання у дітей інтересу, бережного ставлення до книги. Провести роботу з вивчення гро-мадської думки щодо формування єдиного інформаційного простору на базі НВК  №1.

Постійно.
Заступник директора школи
 з виховної роботи,
завідуюча бібліотекою.

    • Систематично поновлювати матеріали шкільного етнографічного музею,  «Естетичного дому», розширювати зв'язки із громадськістю, виховувати в    учнів почуття патріотизму, гордості за свою родину, навчальний заклад, село.

Постійно.
Завідувач музею.

    • Розширювати географію подорожей учнів та працівників школи у ході реалізації проекту «Моя країна - Україна». Ввести у практику роботи публікацію відгуків про визначні місця нашої країни у шкільній  газеті.

 З 2011 року, далі - постійно.
 Керівник  шкільного прес-центру.

    • При потребі брати участь у роботі районної медико-педагогічної комісії з ранньої діагностики дітей із психофізичними вадами та подальшій корекції виявлених недоліків.

Постійно.
Адміністрація школи,
практичний психолог, ЦРЛ.

     Шукаючи шляхи розв’язання завдань, які сьогодні стоять перед освітою, дирекція школи намагатиметься протягом 2001 – 2015 років   будувати навчально – виховний процес, спираючись на прогресивні концепції, інноваційні  організаційно-педагогічні основи діяльності навчального закладу, впровадження сучасних технологій навчання та виховання. Відповідно будуватимемо свою роботу на основі демократизації, гуманізації, технологізації процесу управління.
В результаті аналізу соціально-економічної  ситуації, вивчення потреб і бажань учнів та їх батьків, врахування можливостей колективу дирекція школи дбатиме про вироблення  такої моделі управління, яка  саме в конкретних умовах нашого мікрорайону дасть змогу досягти максимально можливих результатів.  
У школі має панувати український дух, а  випускник повинен бути життєздатним та соціально адаптованим в умовах суперконкуренції. Адміністрація спрямовуватиме роботу колективу на реалізацію гуманізації освіти через індивідуально-диференційований, особистісно зорієнтований підхід до навчання та виховання.

     Пишаючись успіхами талановитих,   не ставити головною метою відбір і виховання горстки  олімпійців, а головне  завдання вбачати в активізації творчого потенціалу всіх  школярів, у розвитку в них комплексу знань, що сприятимуть професійному зростанню у майбутньому незалежно  від обраної професії.

     Педколектив  працюватиме над зосередженням  інтелектуальних зусиль на таких пріоритетних напрямках: вивчення державної мови, математики, електронно-обчислювальної техніки, математичної логіки, основ економіки, іноземної мови.
Наше завдання: ініційоване internet – революцією, входженням країни в інформаційне суспільство, навчити сучасного випускника  користуватися комп’ютерним  інформаційним зв’язком.
 

 

 

 

 

 

 

Вислови про школу

Щоб бути Великим – треба бути людиною

Великої ідеї та великого характеру!

 Серце віддаю дітям. В. Сухомлинський

Немає нічого що не долалось би працею

 Розум являє собою суму найкращих наших почуттів.  П. Шеллі

 

Контактна інформація

 

shkola_1@i.ua

(3357) 2-37-41

адреса: 44500, м.Камінь-Каширський, вул.Воля, 4

Hosted by uCoz